اجرای عملیات جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در دستور کار شهرداری شهرک امید

https://safadasht.ir/?p=10793

مسئول ناحیه شهرک امید شهرداری صفادشت از پاک‌سازی و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در آستانه ورود به سال جدید در تمام فازهای این شهرک  خبر داد.
Untitled-1

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری صفادشت، علی زرگر گفت: باتوجه‌به نزدیک‌شدن روزهای پایانی سال و زیباسازی محیط و سیمای شهری، طرح جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی سطح شهر شهرک امید در حال انجام است.

مسئول ناحیه شهرک امید شهرداری صفادششسیت  اظهار داشت: طرح پاک‌سازی نخاله‌های ساختمانی باهدف ساماندهی و پاکیزه‌سازی محیط شهری از پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی به همت ناحیه شهرداری شهرک امید  اجرا می‌شود که هدف از این عملیات، پاک‌سازی، تنظیف معابر، برداشت نخاله‌های اضافه و همچنین ایجاد محیط سالم برای شهروندان در روزهای پایانی سال و آغاز سال نو خواهد بود.

زرگر با بیان اینکه شهروندان باید جهت حمل نخاله‌های ساختمانی حاصل از ساخت‌وساز خود از طریق شرکت‌هایی که در امر جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی فعالیت دارند اقدام کنند تا نسبت به تخلیه آنها در محل معین اقدام شود افزود: بر اساس  ماده ۱۶ قانون پسماند تخلیه پسماندها در محیط بر طبق مقررات و آیین‌نامه اجرایی آن خواهد بود در غیر این صورت اشخاص متخلف به‌حکم مراجع قضایی به جزای نقدی در بار اول برای پسماندهای عادی از ۵۰۰ هزار ریال تا یک‌صد میلیون ریال و برای سایر پسماندها از دو میلیون ریال تا یک‌صد میلیون ریال و در صورت تکرار هر بار به دوبرابر مجازات قبلی در این ماده محکوم می‌شوند.

وی با اشاره به عزم مدیریت شهری صفادشت در راستای ارتقاء سرانه فضای سبز و خدمات رفاهی افزود:  پروژه بوستان راز در شهرک امید صفادشت نیز با پیشرفت عملیاتی بیش از ۹۸ درصد در حال اجراست و امیدواریم تا پایان سال و هم‌زمان با اعیاد شعبانیه و فرارسیدن ایام نوروز شاهد افتتاح آن باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان ساکن شهرک امید صفادشت می‌توانند ،مسائل و مشکلات خود را در حوزه مدیریت شهری با تماس با سامانه ۱۳۷  اعلام نمایند که ضمن ثبت درخواست آنها ،موضوع به واحد مربوطه ارجاع و انجام می‌گیرد.

 

 

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir